tirsdag den 30. september 2014

Gør klar til Halloween

Halloween....

En amerikansk tradition, som vi danskere hvert år tager mere og mere til os. Eller i hvert fald de af os som har lyst. Danske børn går, så vidt jeg ved, ikke rigtig ud på "trick og treat" endnu.
Sidste år havde jeg halloween-tema til min fødselsdag, da den ligger i oktober og i år skal jeg holde girls night med de bedste ladies og her er temaet også Halloween. Denne gang går vi "all in"
Jeg glæder mig og har gjort det længe. Forberedelserne har været igang sådan on/off i et stykke tid, men nu vælger jeg at løfte sløret for lidt stemningsbilleder.


smukke minigræskar


lidt pynt


en gammel kending fra sidste år


Og heksen.... ja det er mig. (fotoet taget af William)

Happy pre-Halloween

Ingen kommentarer:

Send en kommentar