søndag den 10. november 2013

Kulturel Mortens aften - dog uden and...

Lige pludselig bliver vores familie på 3 til en på 4. Derfor valgte manden min og jeg at tage på tur i dag og få passet guldklumpen ude. Dagen bød på kunst på SMK (statens museum for kunst), frokost på café sokkelund og biograftur "kvinden i buret" alt i alt en dejlig dag, som nu skal afsluttes med lidt mad, det bliver dog ikke til and denne Mortens aften. Håber alle andre også har hygget sig, på denne våde søndag...


Her dagens sikkert mest beskedne maleri fra SMK. Jeg synes dog det var det dejligste. Måtte faktisk trække manden halvt tilbage gennem museet, fordi jeg da lige skulle have et billede... Fantastisk billede af et lille magisk sted ved en havelåge af Christen Købke. 
(Et billede fra en iPhone kan dog slet ikke give billedet den kredit det burde, men nyd det om du vil) 


Her et billede der bringer barndomsminder frem for både min mand og jeg, da det åbenbart er et rigtigt bedste-billede. Helt surrealistisk at se det originale... :-) 
(Otto Bache - "et kobbel heste uden for en kro" 1878) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar