fredag den 11. oktober 2013

33+2 og snart 27

Lige om et øjesteblik fylder jeg 27.
Reflekterer over mit liv so far og nyder at være hvor jeg er. Og glæder mig til snart at være mor til to. Tiden går stærkt i øjeblikket...
Gør pt klar til at blive fejret på søndag. Dette med hjemmebag og forhåbentlig to vellykkede kager med hjemmelavet fondant.


Her et lille snapshot af noget af det hjemmelavede pynt. Ja, temaet er Halloween, men i en dæmpet version, da min skønne søn ikke er den største modig-Per og der derfor ikke skal være helt fyldt op med farlige monstre og kæmpeedderkopper. Dog er det ham selv der synes at der skulle være halloweenpynt til mors fødselsdag. ;-) 

I morgen står den på græskar-lanterne-udskæring og diverse klargøring til søndagens fest...

God weekend til alle


2 kommentarer: