onsdag den 23. oktober 2013

Loppehit og nuller-naller

Så har energien haft et lille tilbagetog og i går aftes fik jeg dælme skubbet min popo afsted og var for første gang i mange år ude hos spilopperne i Kalundborg.
Herunder et billede af hvad man f.eks. kan få for 48 kr.


 
En spilleboks fyldt med spillebrikker, der kan bruges til alverdens ting, En bog fra 1979 med forskellige spil og spilleplader. 2 perleplader, 2 kinesiske thedåser, der kan fikses op og bruges til forskelligt nuller-naller, En blikdåse fra en gammelcigarfabrik, Et gammelt vendespil med dyremotiver, 7 små skånere der kan bruges til fx fyrfadslys på et langt fest bord. Og 4 figurer, der kan bruges til pynt på forskellige opbevaringsbøtter, eller som min søn synes bedre om, så skal man da bare lege Bananer i pyjamas, der får besøg af Hello Kitty og Kæmpemariehønen og spiser kage.

Glæder mig til at få brugt det hele.
I morgen står den på tur ind til min skønne veninde og det bliver bare skønno!

God aften til jer alle sammen :-)

4 kommentarer:

  1. dejlige sager - hils "moster"'
    mor

    SvarSlet
  2. Tak, skal jeg gøre. :-)

    Til jer andre... smid gerne en kommentar, hvis du har en idé til hvad du kunne finde på at bruge nogle af tingene til. Det ville gøre mig glad.

    SvarSlet
  3. Det er så hyggeligt at følge med i din blog her :) knus fra Mie

    SvarSlet