mandag den 13. oktober 2014

28 år med mig....

Så er det i dag at det er dagen.... hvor jeg fylder 28. Wauw synes jeg, det er alligevel voksent!
Jeg er mor til to, gift med Troels på 7. år, snart sygeplejerske igen, efter 14 måneders barsel (surrealistisk), nyder livet med det huslige (og ikke alt for kedelige), fotografering, hækling, blogging, krea-dimmedut, venner, veninder og familie. Og når jeg har haft fødselsdag begynder julen for alvor at nærme sig. Og julen... er det bedste <3
Fødselsdag. Det er egentlig et sjovt begreb. Den dag man kom til verden. Den dag man på ingen måde selv kan huske. Den dag ens forældre blev forældre og ens bedsteforældre blev bedsteforældre. Ja det er faktisk lidt underligt, men også ret skønt at tænke på at man har en hel dag ud af de 365, som er ens "egen" dag. Og den dag vil jo ældre man bliver betyde noget nyt hvert år. (sådan har jeg det i hvert fald) Det nye tal har en ny betydning og giver anledning til ny refleksion. Jeg er med på, man stadig er ung når man er 28, men jeg nærmer mig jo de 30 for hulan. 30! som jeg sagde tidligere VOKSENT! :-)
Min datter og jeg blev, her til morgen, vækket af fødselsdagssang og gaver på sengen. Sådan nogle dejlige drenge jeg har. <3
Igår aftes gik jeg en tur med de energiske unger efter aftensmaden og vi tog kameraet med og klipsede lidt i naturen. Her er lidt fra turen...

                             Himlen kan se så forskellig ud, men smuk på mange måder



Der er nogen der har været på kastanjerov



Solnedgang gennem en sprække i naturen


Selvom det er oktober og vi går mørke tider i møde, er der stadig afgrøder i jorden


Ikke ringe i vandet, men stadig ringe... Der er noget ved runde mønstre, der kan give en   sådan ro når man kigger på dem.




Røde bær


Fugle i flok


Aftenlys


God dag og god 13. oktober til alle.

4 kommentarer: