søndag den 15. september 2013

Årets første hjemmeproducerede julekort

 
Her er mit første julekort i år. Da jeg jo har termin sidst i november, tror jeg det er en god idé at være lidt på forkant, hvis jeg skal have sendt noget som helst i år ;-)


 
Og her kan jeg så løfte sløret lidt for hvad jeg mente med at Tordenskjold fik nyt liv. Jeg vil dog ikke sige hvad de skal bruges til endnu. Kan dog godt se som jeg surfer rundt i blogland, at jeg langt fra er den eneste med denne idé <3

 
 
 
Det er så sønnikes kreationer i dag. Kort, der kan indeholde ønskesedlen til familien eller julemanden. Det er nu meget fint af en 4-årig ikke? <3



2 kommentarer:

  1. Det er bare søndag med familien, når det er bedst og sikke mange "postkortbilleder" der er kommet med hjem. Flotte.
    Den lille dreng har vist også et kreativt gén lige nu. Ingen ved, om det holder, men lad os håbe det, så I kan sidde og hygge med det mange år endnu.
    Man glæder sig også til at få et julekort i år!
    B.Lobe

    SvarSlet
  2. Tak Birthe. Ja det var også en skøn tur :-)
    Jamen jeg tror måske der kunne være en chance for at der blev sendt nogle julekort i år ;-)

    SvarSlet