onsdag den 25. september 2013

For mange projekter - eller spændings-venten på storken?

Har de sidste dage været igang med så mange forskellige ting, at jeg snart mister fokus. Efter Williams og min ekskursion til biblioteket og indkøb af nyt karton og andre sager, dukker der så mange ting op, at jeg nu sidder lidt med en følelse af, at jeg måske bør gøre NOGET AF DET færdigt, for ikke at gå kold i det HELE.

Jeg har gang i julekort - hvilket jeg dog har lavet et par stykker færdige af :-)

Små hjemmelavede gaveæsker

Sløjfer der kan pynte alverdens ting

Fortsat tordenskjold forvandling

Og disse....




En DIY jeg fandt på en engelsksproget blog, som jeg bare måtte låne lidt fra...

Nogle gode råd til hvordan man ikke går kold, fordi man bliver for ivrig og bare vil alting!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar