lørdag den 14. september 2013

Billed-overførsels-problematikker

Prøver om og om igen at få overført nogle billeder af mit nyeste påfund, hvor tordenskjold får nyt liv, men de moderne Apple-teknikker vil ikke rigtig give mig lov...

Jeg tror jo naivt at min iPhone 3s bliver ved med at ville mig det bedste og du til evig tid, men kan da godt være at jeg bliver nødt til at lave mig en opdatering på telefon-området til min nærforestående fødselsdag, så det er lidt nemmere med al den billedoverførsel (og selvfølgelig alle de andre ting min mobil selv bestemmer, uden om min indflydelse)

Kender et par stykker der har en iPhone 5 og er glade for denne, men er alle enige på dette punkt? Er det sådan et vidunder jeg skal ud og anskaffe mig ?

Nå mon ikke jeg finder på noget i løbet af dagen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar