lørdag den 14. september 2013

Det er jo kun jul en gang om året... Så hvorfor ikke starte nu? Jeg elsker jul - det er ingen hemmelighed-, men jeg er allerede startet med små hemmeligheder til venner og familie, som forhåbentlig kan hygge lidt omkring dem når vi faktisk når jul.❤

Det må være mit overskuds-barsels-humør der er over mig allerede, men er simpelthen så inspireret af alt muligt i øjeblikket og kunne gå i gang med alverdens juleting og sager.
Min moderhjerne er også igang med forberedelserne barnedåben som jo bliver en realitet i det nye år.


Jeg har surfet blogs i flere timer i dag og føler mig helt intimideret af hvor dygtige og kreative folk er. Håber på jeg selv kan inspirere nogen med så flotte ting på et tidspunkt, men for nu, er det hele bare fordi jeg synes al det her bloggeri er super hyggeligt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar