onsdag den 24. september 2014

91 dage. Fejring og forkælelse

91 dage... Eller rettere sagt nøjagtigt 3 måneder til jul. Er det for tidligt at glæde sig? ;-) 
Jeg bliver nødt til at indrømme at jeg som altid glæder mig til jul. Det er og bliver min yndlingstid på året og på trods af en personlig hård december sidste år, så kriller det endnu en gang i maven nu idag hvor der er 3 måneder til hygge og fest. Jeg tænker at det må fejres og ud over lidt hygge med mit krea-rod på spisebordet i aften, har jeg efter lang tids udsættelse endelig fået mig en tid hos frisøren hvor jeg, i skrivende stund bliver voldsomt forkælet. Tak til min frisør for det flotte hår - som dog ikke er helt færdigt endnu. 


God dag og glædelig "det er snart jul-dag"

1 kommentar:

  1. Da du var barn iførte du dig forklæde og nissehue - og satte Søren Banjomus på kassetteafspilleren 1. oktober. Så var julen i gang.
    Mor

    SvarSlet