torsdag den 11. september 2014

Hurra for bloggens fødselsdag

Hurra bloggen har fødselsdag....!

I dag er det præcist 1 år siden jeg skød min blog i luften. Jeg var lige startet på barsel og fyldt op med inspiration og ideer til allemulige ting jeg skulle mens jeg var på barsel. Jeg har stadig 1,5 måned tilbage af denne vidunderlige barsel, så helt slut er det jo ikke endnu, men lad os tage et lille kigge tilbage på nogle af de ting jeg faktisk har fået lavet og blogget. 

Altså de første par blogs gik med snak om alt det nye med at blogge og der var noget kagebagning
Så kom julepynten så småt og der er billeder fra forskellige udflugter og lidt mere klippeklistre.
Der var perlepynt og tændstiksæsker.
Så var der mere jul og julekort og så fik jeg lavet invitationer til Gry's barnedåb.

Så var der lidt oplæg om livet når vi leger her hjemme, med hjemmelavet legetøj iform af hestefolde og robotter, akvariummer  mv.
Det blev tid til min søns undervandsfest og pynt og kage hertil og nu nærmer efteråret sig på ny og det er de ting der florere på bloggen disse dage.



48 oplæg er det blevet til på 1 år. Det er 4 om måneden. Så det er ca, med lidt løst hovedregning til det sidste, 1 oplæg hver 1,5 uge.


Er det gået som forventet? Hm... Næh, men det har ikke været en fiasko. Der er da kommet en masse ud af det. Jeg blogger stadig og har stadig lyst til det, hvilket jo var pointen, da jeg ikke ligefrem tjener penge på det ;-)

31/10/13 havde der været over 1000 besøgende. Idag inden jeg lagde dette opslag op var tallet 2436
Jeg er beæret og benovet over at folk kommer og kigger. 
Jeg vil fortsætte med at blogge og gerne mere end jeg gør nu. Jeg føler jeg er kommet mere og mere ind i bloggerverdenen og det er inspirerende og sjovt for sjælen. Så I der har lyst følg endelig med videre i min færd. 
Jeg regner med at få lidt hjælp af min seje svoger til en ordentlig opgradering af bloggen inden længe. 

Og så smid da for dælen en kommentar når i nu alligevel kommer forbi :-) det varmer sådan.... 



1 kommentar:

  1. Det er dejligt at se at bloggen er blevet et fristed, hvor du lader tankerne flyve. Mor

    SvarSlet